نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ماجرای استعفای سرآسیایی از شهرخودرو | صبر سرآسیایی سر رفت

  • کد خبر: ۳۳۶۷۵
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
ماجرای استعفای سرآسیایی از شهرخودرو | صبر سرآسیایی سر رفت
مقاومت سرمربی شهرخودرو دربرابر خواسته‌های مدیرعامل بالاخره تمام شد
حمیدرضا معصومیان / شهرآرانیوز، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درحالی دیروز از سمت خود استعفا کرد که این اتفاق کاملا قابل‌پیش‌بینی بود. شاید برای خیلی‌ها جدایی ناگهانی مجتبی سرآسیایی که با شهرخودرو خوب نتیجه می‌گرفت، عجیب باشد؛ اما آن‌هایی که از نزدیک در جریان احوالات باشگاه مشهدی هستند، می‌دانند که این اتفاق نه‌تن‌ها غیرمترقبه نبود، بلکه کاملا محتمل و قابل‌پیش‌بینی بود.

حمیداوی و سرآسیائی در مدل مدیرعامل و سرپرست با هم هماهنگ و هم‌جهت بودند، اما زمانی‌که سرآسیائی سرمربی تیم شد، نوع رابطه او با شخص اول باشگاه کاملا تغییر کرد. حمیداوی که خودش دستی بر آتش فوتبال دارد و آن‌طور‌که می‌گوید روزگاری حتی به تیم ملی جوانان هم دعوت شده بوده، بعد از رفتن گل‌محمدی وارد حوزه مسائل فنی شد که این رویه اصلا به مذاق سرآسیائی خوش نیامد. مربی جوان شهرخودرو با اینکه تازه کار خودش را شروع کرده، اما لذت سرمربی‌بودن را فدای استقلالِ کاری خود نمی‌کرد و به شیوه‌های مختلف سعی می‌کرد اظهارنظر‌های حمیداوی را درخصوص مسایل فنی مدیریت کند. نتایج خوبی که او به‌همراه تیم در این مدت کسب کرد، فراغ‌بال بیشتری به سرآسیائی داد تا در موضع خود پافشاری کند، اما این اتفاق نه خوشایند حمیداوی بود و نه اطرافیان او که می‌گویند در سردشدن رابطه سرمربی و مدیرعامل نقش مهمی داشته‌اند. درنهایت مجتبی سرآسیائی روز گذشته تصمیم به استعفا گرفت تا در بهترین زمان ممکن از این تیم جدا شود. کم نیستند کسانی که می‌گویند او حتی اگر بهترین نتایج را هم با شهرخودرو می‌گرفت، باز هم سرمربی شهرخودرو در فصل آینده نبود!


خداحافظی بعد از ٢جلسه
مجتبی سرآسیائی صبح روز گذشته ابتدا به دفتر علیپور، قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو رفت و جلسه‌ای نوددقیقه‌ای با او داشت که بعدا معلوم شد جلسه خوبی نبوده است. سرمربیِ حالا دیگر سابق شهرخودرو بعد از همان جلسه تصمیم به استعفا می‌گیرد و این موضوع را پیش از تمرین با چند تن از بازیکنان بزرگ تیم در میان می‌گذارد. او دلایل خود را برای این کاربه آن‌ها می‌گویدو سپس در تمرین عصر تیم که در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) انجام شده، حاضر می‌شود. سرآسیائی در آنجا هم با بازیکنان صحبت می‌کند و بعد از اعلام استعفای خود از تک‌تک بازیکنان خداحافظی می‌کند. مصطفی صداقت، دستیار اول سرآسیائی، نیز که پیش‌تر در جریان تصمیم یار دیرین خود قرار داشته هم همین کار را می‌کند و با خداحافظی از بازیکنان، محل تمرین تیم را که با این اتفاق کاملا به هم ریخته، ترک می‌کند.


سناریوی مدیرعامل
اینکه حمیداوی نمی‌توانست با سرآسیائی کار کند، اظهر‌من‌الشمس است و هر کس که کنار تیم بوده، این واقعیت را دیده است. در اینکه حمیداوی برای فصل آینده چند مربی بزرگ را زیرنظر گرفته هم شکی وجود ندارد، اما این را که مدیرعامل آبادانی نماینده استان خراسان رضوی می‌خواهد با این تیم چه کند را شاید فقط گذشت زمان بتواند روشن کند! حقیقت این است که تیم در حال حرکت به‌سمت غیربومی‌شدن است و روز‌به‌روز از تعداد نفراتی که سابقه زیادی در باشگاه دارند، کاسته می‌شود. این امر البته به‌خودی‌خود اشکالی ندارد، ولی وقتی جای مشهدی‌ها را مشهدی‌ها پر نمی‌کنند، ناامید‌کننده است. اینکه تیمی که با چنگ‌ودندان به حمیداوی و دوستانش رسیده، هر روز از مشهدی‌ها دورودورتر می‌شود، بدون‌شک این تیم را در مدتی کوتاه شبیه تیمی، چون صبای قم خواهد کرد که هیچ محبوبیتی در شهر خودش نداشت و باوجود موفقیت‌هایی که به دست آورد، به‌سرعت محو و نابود شد. حمله هواداران به صفحه اینستاگرام حمیداوی دقایقی بعد از انتشار خبر استعفای سرآسیائی، می‌تواند شاهد مثال و مؤید همین مطلب باشد.


کارنامه سرآسیائی
مجتبی سرآسیائی درحالی روز گذشته از هدایت تیم شهرخودرو استعفا کرد که کارنامه خوبی از خود در این تیم به جای گذاشت. او در اولین تجربه مربیگری خود در لیگ برتر فوتبال، در ٧ بازی هدایت این تیم را برعهده داشت که ماحصل آن ١٣امتیاز است. ۴ پیروزی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان، ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد‌سلیمان، ٢باخت به پرسپولیس و فولاد و یک تساوی دربرابر شاهین بوشهر. سوای این، سرآسیائی در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج بدی نگرفت و توانست این تیم را به مرحله گروهی هدایت کند. او با گذشتن از سد تیم‌های الرفاع بحرین و السیلیه قطر، افتخار آسیایی‌شدن اولین تیم تاریخ فوتبال خراسان را به نام خود ثبت کرد؛ هرچند تیم او در مرحله گروهی در ٢ بازی خارج‌از‌خانه به الهلال و پاختاکور باخت، اما کسی خرده‌ای به سرآسیائی نگرفت و او حالا می‌تواند به خودش ببالد که با کارنامه‌ای قوی پیش از اینکه اخراجش کنند! از باشگاه رفته است.


کوزین، سرمربی تا پایان فصل
بعد از کناررفتن سرآسیائی، هدایت شهرخودرویی‌ها به احتمال زیاد به گردن کوزین خواهد رسید؛ مربی ایتالیایی که جزو معدودخارجی‌های مانده در لیگ ایران است و حالا این فرصت را دارد که هدایت یکی از تیم‌های بالای‌جدول لیگ کشورمان را به کارنامه کاری خود اضافه کند. این مربی ایتالیایی که به‌دلیل داشتن مدرک A مربیگری (چیزی که سرآسیائی نداشت)، نامش به‌عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا رد شده، به احتمال زیاد در این مسابقات هم روی نیمکت شهرخودرو خواهد نشست، مگر اینکه حمیداوی یک غافل‌گیری دیگر داشته باشد و یکی از مهره‌هایی را که مدت‌هاست زیرنظر دارد، رو کند!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->